Klachtenregeling

Wij willen u altijd goed en snel van dienst zijn. Toch kan het voorkomen dat onze dienstverlening soms niet helemaal is zoals u wenst. In dat geval zoeken wij, samen met u, naar een oplossing.

Wat doet Techniek Nederland verzekeringen met uw klacht?

Natuurlijk willen wij dat u tevreden bent over Techniek Nederland Verzekeringen. Wij doen er alles aan om uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Uw klacht is voor ons de aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren.


Waar kunt u terecht?

U kunt ons op verschillende manieren laten weten dat u niet tevreden bent.

  • Telefonisch: u kunt altijd contact opnemen met de directie van Techniek Nederland Verzekeringen. In een persoonlijk gesprek kunnen uw problemen snel en adequaat worden opgelost, T 088 5432 717.
  • Schriftelijk: u kunt uw klacht schriftelijk indienen bij Techniek Nederland Verzekeringen, t.a.v. de directie, postbus 742, 2700 AS Zoetermeer.

Bent u nog niet tevreden?

De ervaring leert dat de meeste klachten naar volle tevredenheid worden afgehandeld. Mochten wij er samen niet uitkomen, dan kunt u met uw klacht terecht bij het Klachteninstituut financiële dienstverlening, postbus 93257, 2509 AN Den Haag, www.kifid.nl. U kunt zich daarnaast tot de Burgerlijke Rechter wenden.

Zoeken

Contact

Meer informatie of een verzekering afsluiten?